fredag 14 september 2012

It´s friday!


Bilder: Alvhem

TGIF :) Härligt härligt! Dagen började med spöregn men nu skiner solen! Sitter och funderar på om det blir taccomys eller hämtmat, hmmm (svårt dilemma ;) 

Denna underbara lägenhet finns på alvhem, såklart! Gillar inredningen starkt och de härliga detaljerna som lägenheten bjuder på.










Nu ska jag återgå till min lilla pärla som lärt sig att spruta saliv i hela ansiktet samtidigt som hon låter som en liten fågel :)

Ha en härlig fredag nu vänner!

Love Linda

5 kommentarer:

Anna sa...

ÅÅh så fina bilder. Alvhem är en av de bästa inspirationskällorna tycker jag :) Kul att du är tillbaka förresten, har saknat ditt bloggande och fina bilder :)

evalevabo sa...

Massa snyggt.
Eva

Design Concept - by Linda sa...

Me like! Underbar inspiration!

Hoppas du har en fin kväll

vår prägel sa...

Å Alvhem får man så ofta sååå mycket inspiration ifrån! Första gången jag är här, tack för titten! /Sabina

LIVSGLITTER sa...

Vilken inspiration! Så härligt, nyss hittat hit, lägger till dig inne hos mig.

Kram L