onsdag 2 mars 2011

Lite bilder från vardagsrummet får det bli idag! Har beställt en ny ljusgrå matta i ull från Svenska hem som jag väntar spänt på. Gillar ju naturmaterial så det var antingen ull eller hampamattan från Tine K. Men det blev den ljusgrå ullisen sen får jag se om den passar annars är det ju bara och byta :) Tänkte att det var fint att bryta av mot de vita sofforna.
Japp då var det redan onsdag igen! Min kära vän fick sin lilla dotter igår :) Såå härligt att allt gick bra! Hoppas ni får en härlig Onsdag.


5 kommentarer:

millandante sa...

Så lustigt... jag ser bara mattor just nu eftersom jag är på jakt efter en... och när jag såg din så tänkte jag att jag skulle fråga vad det är för någon och var du köpt den? Och så skriver du att du väntar på en ny... den du har är jättefin!! (fast jag vet hur det är... ombyte förnöjer!;)

Men nu frågar jag ändå var du köpt den du har och vad det är för material?

Du har såååå fint!!!
Kram

BelovedbyLinda sa...

Tack snälla Milla du är för go :)) Haha jag såg också bara mattor ett tag men nu hoppas jag att detta blir bra! Jag gillar mattan som ligger där nu jättemkt men den blir lite pluttig vill ha en större :) Så den får åka ut till köket tror jag! Jag köpte den på butiken Tara i kungsbacka, det är en elegantare form av trasmatta, med bomullsremsor i olika grå nyanser sen är det läder och silver remsor :)

Kramisar Linda

Tina sa...

Hej Linda, kunde inte låta bli att också tycka att mattan du har är jättesnygg. Tara har mycket fint...
Men din nya blir säkert ännu bättre, du har så jätteskön stil tycker jag.

Läste ditt mail, har testat själv och det funkar iaf..men vad vet jag. Forskar vidare, så får vi se..

kram Tina

millandante sa...

Då lägger jag Tara på minnet! Tack:)

Inredningsgalen sa...

Kommer bli snyggt! Själv har vi ikeas Stockholm svart/vitt, bryter bra mot soffan.
Nästa ikea tripp blir det en liten fåtölj precis som er! Grymt fin!