tisdag 1 mars 2011

Tisdagstema - Klädförvaring!






Dagens tisdagstema för Fabriken är klädförvaring. Jag har ju en hel del garderober som inte är så roliga att visa. Lite för ostädat och det är verkligen tid för rensning så jag får visa er min klädstång med några favoritkläder som hänger framme istället! Klädstången kommer från Bloomingville. Tine K stråväskan får för tillfället vara förvaringskorg åt scarfsen. Jag hängde på två av mina favoritskärp med rosorna som jag köpte för längesen och används flitigt under våren/sommaren!



Idag ska jag iväg och planera möhippa för min vän! Ska bli riktigt kul att se vad vi ska hitta på :)

Hoppas ni får en härlig dag!

6 kommentarer:

Tina sa...

Snyggt med klädstång...

kram Tina

Linda - Harmony Home sa...

Jättesnyggt att ha sina finaste kläder hängandes framme sådär på en klädstång.

Kram /Linda

BelovedbyLinda sa...

Tack!! Vad gulliga ni är :))

kram Linda

Att vara någons fru sa...

Så tjusiga galgar!

Sofia sa...

Hej!

Jag undrar var du köpt klädstången från Bloomingville? :)

BelovedbyLinda sa...

Hej Sofia!

Klädstången köpte jag i en liten inredningsbutik med massa fint som heter Marys House och ligger i Kungsbacka lite utanför Göteborg :)

Kramar Linda