onsdag 2 februari 2011

Sovrummet


Lite sovrumsbilder! Så härligt när solen lyser in :) På apotekarbyrån står en lykta från Day, skål från Tine K och små lyktor från en klädbutik i stan.


Idag måste jag sätta igång med städningen, har varit massor att göra det senaste så jag får allt hugga tag i dammsugaren när jag kommer hem, kul? nej! men nödvändigt ;) Speciellt när man har en liten mörk kisse som fäller en hel del hår! Får se om jag hinner med att baka lite bröd med.

Ha en härlig Onsdag!

6 kommentarer:

Inredningsgalen sa...

Skålen var sjukt snygg i den färgen!!!!!

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

hej Linda!

Tack för din gulliga kommentar. Vi har ju väldigt lika smak :)

Mysigt sovrum! Du har så underbara saker!

Kram Madde

the shed sa...

Halloj! Jag håller också på med mitt sovrum o vänder o vrider..inte blir jag klokare för det. Ditt skinn som hänger på stegen är superläckert!

Kram Tina

:*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*: sa...

Vilka ljuvliga detaljbilder...

Kramen från västkusten

Linda sa...

Tack snälla för alla era gulliga kommentarer :) Glad jag blir!

Kramis Linda

Emmie ♥ sa...

ÄLSKAR apoteksbyrån! Ruskigt snygg! ♥