fredag 29 april 2011

Come on it´s Friday!



Min nya zinkstol! Love it :) Den har placerats runt lite varstans men har för tillfället landat vid köksbordet! Så nu står det en salig blandning där. Bänken, zinkstolen, antikstolen och jaa pinnsoffan ;) Men vem har sagt att det måste vara likadant, olikheter dras ju till varandra ;)


Härliga Fredag! Just nu slappar vi i soffan framför Vampire diares med en stoor skål med chips och dip :) Whiii måste visa upp en vit skönhet som släpptes idag och som jag har väntat på i evigheter som äntligen är min, men det gör vi imorgon!

Ha nu en fab fredag!

Kramar

3 kommentarer:

Tina sa...

Nu är nog chipsen slut..klockan tickar på och jag borde sova.
Stolen är tuff o ruff, den gillar jag! Vad har du nu hittat?

Ses imorgon, kram

Anonym sa...

Vart kommer denna fiina stol ifrån??

Mvh Magda

Unknown sa...

Supersnygg stol, och kudden med och strålande tv-serie smak har du också ;-)

Hoppas helgen varit strålande!

Malin