måndag 11 april 2011

Soliga Måndag!


Rachel Zoe for Lindex! Ska bli spännande att se hur kollektionen ser ut som släpps 18 April. Dock är jag riktigt sugen på att hänga på HMs lås den 14 April då hm conscious collection släpps :) Plaggen nedan hade gärna fått flytta in i min garderob!

Foton: HM

Vilken underbar dag det har varit! Har dock inte varit ute så mkt som jag hade velat i solen då jag känner mig krasslig. Så jag blir nog kvar i sängen och kollar lite serier och filmer istället, hade dock mkt hellre vart ute på en härlig promenad eller läst lite i solen. Men men det kommer nog inte vara den sista fina dagen på ett tag ;)

Hoppas ni har det bra!

Kramar!

2 kommentarer:

Tina sa...

Tänkte också kolla in det nya på HM så småningom.
Inget vidare att vara krasslig, min förkylning släpper inte taget och det är sååå tråååkigt! Vill ut och löpträna snart..

Krya på dig!

Att vara någons fru sa...

Den översta klänningen är ju fantastisk!