fredag 20 maj 2011

Jag Hjärtar Folkloreistiskt...

Bilder: Elle

Jag bara ÄLSKAR detta reportage i nya Elle!! Riktigt coolt stylat :) Bilderna är så vackra! Jag kommer försöka mig på att göra en liknande hårstylening på bröllopet nästa vecka. Har en del allmoge band här hemma som jag tänkte väva in i fiskbensflätor, hmmm mission impossible kanske ;)









Bilder: Elle

Ovan frisyr är kanske något man ska ge sig på till midsommar!

Precis hemkommen efter jobbet samt från favorit blomster/inredningsbutiken :) Fick reda på att nästan alla mina armband hade sålt slut! Känns jättekul :) Får visa er någon dag hur dem ser ut!

Ha en härlig Fredag nu!

Kramar

5 kommentarer:

the shed sa...

Hur snyggt som helst!!
Attan så fräckt, vill ha men har just klippt av mig mitt hår...
Gör du sådana måste du fota!!

Kvällskram Tina

Styling a`la Anna sa...

Nu skulle jag ha velat ha tidningen i handen, det såg jättefint ut! Blev dessutom nyfiken på dina smycken, visa gärna! :-)

A House With A View sa...

Såååå fint och supervackra bilder!!!!!

Kraaaaaaaam aka

Johanna Stålros sa...

Håller verkligen med dig, satt oxå och tittade länge på de bilderna i tidningen- de ger en underbar sommar känsla! Trevlig helg/ Johanna

Maria sa...

Hej Linda!

Håller med dig!
Riktigt härliga bilder! Får lust att köpa tidningen.

Trevlig kväll!
Maria