onsdag 25 maj 2011

Rabens Saloner...





Bilder: Rabens Saloner

Ett märke som jag verkligen gillar är Rabens Saloner! Så mycket fint dem gör! Idag var jag på kundkväll hos en kompis på Oles döttrar i stan. Det bjöds på god Sangria samt fina erbjudanden! Och jag fick med mig ett Rabens Saloner linne hem i färgen Raspberry Soda :)










Bilder: Rabens Saloner

Jag hinner verkligen inte fota just nu så ni får hålla till godo med lite inspirationsbilder så länge! Har verkligen full rulle hela dagarna nu men snart blir det bättre :)

Imorgon ska vi trendspana i stan sen ska jag rusa iväg för att fixa håret.




4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej linda, va kul att nån som jobbar på kappahl läste mitt inlägg.
F
örstår att kollektionen är ämnad just till dom minsta, och jag tycker det är finemang att den oxå görs i pyttestorlekar. För de är inte alltid lätta att hitta.

Jag tror dock att kollektionen skulle funka åtminstone ända upp till storlek 80. Såå fina kläder till hyfsat pris.

Visst är det härligt oxå med färgglatt, min förskoletjej diggar kaxs kollektionen, men känns mysigit och naturnära till få klä sin bebis i jordnära toner!

En skön sommar till dig!
kram
caisa k.

Anonym sa...

Nämen finemang, då råkade jag ju på precis rätt kvinna :) Hade faktiskt i tankarna att maila kappahl och tipsa, för jag tänker att det här är en kollektion som borde sälja, oxå i större storlek.
Tipsa gärna om du hör nåt nåt, jag puffar gärna!

Allt gott!
-caisa k.

Tina sa...

Gillar kläderna men modellen ser inte riktigt frisk ut, tycker jag.
Brukar inte reagera så mycket på det i vanliga fall men kunde inte låta bli här..på sista bilden ser det ut som hon gått in i dimman, eller nåt.

Hoppas trendspanet gick bra och en skön helg på dig! kram

Nicky sa...

Vackra bilder! XO