måndag 17 oktober 2011

Chillnorway kappa!

Igår blev det en liten promenad i solen vid vattnet. Så skönt när solen värmer i höstkylan :) Måste bara visa min nya jacka från Chillnorway! I svart ull med fina bruna spetsdetaljer på luvan och ficklocken och liten volang längst ner, fint broderi på luvan. Kanske inte kommer kunna ha den när det blir som kallast men just nu är den perfekt!



Vid strandkanten låg en flaskpost, så vackert den ljusgröna färgen glimmade mot vattenytan. Vi kastade tillbaka den :)



Ha en härlig måndag!

Kramar Linda

7 kommentarer:

emmashem sa...

Vilken jättefin jacka:)
Ha det bra!
Kram Emma

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Underbar kappa. Väcker ett STORT ha begär hos mig :O)

Ha en bra dag!
Kram Milla

Tina sa...

Nu undrar jag genast vad det stod i flaskposten? Så nyfiken..
Snygg kappa, kanske kommer det milda dagar också framöver. Då hade jag haft den på mig, superfin!

kramen

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Hej igen!
Har lånat två av dina underbara bilder och länkat till dig på bloggen. Hoppas det är ok :O)

Kram Milla

BelovedbyLinda sa...

Tack snälla för era kommentarer!! :)

Tina: Haha du jag kollade aldrig, orkade inte engagera mig i att få upp den lilla lappen så vi kastade bara ut flaskan igen! kanske var dumt? :)

Milla: Självklart är det helt ok :D Gullig du är!!

Kramar Linda

Ida & Nike sa...

väldigt fina bilder och jackan alltså..också sååå fin!

Kram

Ida & Nike

Lise-Lotte sa...

Fin du är i din fina kappa ,passar dig perfekt.Härliga bilder!!
Kram Lise-Lotte