söndag 20 november 2011

Söndag och dova panties...


Dessa underbara panties i dova pasteller låg i paketet från freepeople.com. Tack vara fina Hannah som tipsade om denna härliga webshop som skapar ett "åhh vad jag vill ha" begär. Hade beställt en sak till som tyvärr restades men tros vara på väg hem :) *längtar*. Dock måste jag erkänna att dessa godingar får stanna i byrålådan ett tag till för det var ingen vacker syn med magen och de extra gravidkilon som satt sig på bland annat rumpa och lår ;) Just nu gäller det att hitta panties med så lösa härliga resår som möjligt ;)





Vad tar alla dagar vägen?! Jag hinner inte riktigt med känner jag. Helgen har rusat iväg i en rasande fart. Har bland annat hunnit fixa klart stolarna, tillverkat smycken, varit på middag och ja en hel del annat. Måste visa lite härliga fynd som gjordes i helgen, men det tar vi imorgon.




Hoppas ni har haft en härlig helg!

Ses imorgon...

Fridens mina vänner!



3 kommentarer:

Moodboardwithflowers sa...

Vågar jag gå in där? Men hmm... jag förtjänar dem faktiskt efter graviditeten!

BelovedbyLinda sa...

Klart du ska!! Så himla mkt fint men farligt för plånboken ;)

Kramar Linda

Praliner sa...

Superfina!