fredag 4 november 2011

Vintage dream



Min favorit combo just nu är tunikan från Vintage by fé och lilla smutsrosa gosevästen över! Står länge och kikar in i garderoben för att se vad som just passar magen och det är ju inte så himlans mycket. Men tunikan är fantastiskt bra, ett stort hurray för detta mode! Annars är det mest byxor som är svåra att hitta, HM har en hel del bra men oftast slut i min storlek. Sen vill man ju inte spendera en förmögenhet när det inte varar så länge. Så heja tightsen!


Vill bara passa på att tacka för era fina fina kommentarer ♥ Jättekul att ni gillade mina smycken, ska lägga upp lite mer bilder snart.

Nu ska jag försöka ta tag i lite städning inför helgen, skönt att få det städat!

Ha en härlig kväll!



4 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Vilken underbar combo- västen är helt ljuvlig!!! Önskar dig en fin helg. Kram Johanna

Praliner sa...

Ursnyggt! Västen ser mysig ut! Härlig blogg, kommer tillbaka!

Rövarmamman sa...

Så himla fint! :) kramar till dig

Tina sa...

Tjo, så snyggt!
Är västen äkta? jag såg en massa superfina västar i Kph (kostade dryga tusenlappen bara)men kan inte ha äkta pga pälsallergin..17 också!

kram