tisdag 1 november 2011

Vitt inne Svart ute!


Bilder: Sköna hem

Detta vackra vita hem tillhör fotografen Birgitta Wolfgang Drejer. Tycker det känns så fräscht och detaljerna i svart, grått och trä blir fina kontraster mot allt det vita! Härligt att titta på nu när det är så mörkt faller så snabbt utanför fönstret.







Idag har jag börjat jobba så smått igen, blir lite eftermiddagar! Får se vad jag orkar men det är ju lite bättre på kvällarna nu iallafall och jag saknar alla härliga kollegor!

Ja nu ska jag ta tag i mattan i vardagsrummet som jag råkade spilla ut ett fullt colaglas, jättebra Linda verkligen jättebra på en ljus ullmatta ;)

Ha en mysig kväll alla goa!

Kramar


5 kommentarer:

Line sa...

Hei!! kjempefine bilder. veldig inspirerende å se på sånne bilder.Veldig enig med deg i at det tar bort litt av høstmørket når man kan kose seg med noe så delikat og vakkert. Håper formen din er fin! en god klem til deg.

Tina sa...

Härliga bilder, rena ljusterapin nu när det är så mörkt ute. Tidigt också för den delen...

kram

Snor och Glamour sa...

Vad mysig blogg du har!! Tack för hälsning hos mig! Hit kommer jag igen!

Kram!

Kirsti sa...

Kjempefine bilder. Deilig med det hvite og lyse nå som det begynner å bli mørkt og grått ute.

Kirsti

mariaemb. sa...

Ajdå, hoppas det gick bra med mattan! Verkligen massor med inspiration här inne på senaste tiden. Tokgillar dina bilder från vardagsrummet. Gillar rost och mörkt men senapsgul avvaktar jag lite med.. ;)

Ha en riktigt fin dag!
KRAM