måndag 5 december 2011

2:a Advent

Så var det 2a advent! Jag har varit riktigt risig det senaste med bihållsinflammation på toppen av allt så därav inga inlägg :( Men igår fick jag till lite bilder! Kanske skymtar ni lite nya kuddar i soffan, de två svarta i härlig sammet kommer från Tine K och fjäderkudden kommer från By Nord och givetvis var jag inne och beställde dessa skönheter hos finaste Maddes webbutik Stil Inredning & Design när hon firade 1års kalas för webbutiken. Passa även på att kika in på hennes otroligt mysiga och fina blogg!
I krukan från Day Home fick en bunt med vita ranunklar trängas med någon italiensk grön kotteväxt :) Har inte tagit in något rött eller tomtar ännu, det får vänta ett tag till. Tröttnar ju så himla lätt på sådant!



Japp en egengjord stjärna på denna blogg med! Vet att just detta fenomen florerar på var och annan blogg just nu :) Annars lyser våran lilla svarta Bestlite upp i vintermörkret. Så himla glad att vi köpte den i somras!


Ha en härlig Måndag vänner!

Kramar Linda

11 kommentarer:

jennifer sa...

Grymt fin Linda!
Love it! Fiiin stjärna!
Och en Bestlite vill jag osså ha ju (avis :)).
Hoppas du och mini mår bra>!!!
Kram/Jennifer

Maria sa...

Du har alltid det så fint! Gillar alla dina kuddar!

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

Goa goa du!
Tack snälla för alla fina ord.

Sakerna gjorde sig bra i ditt fina hem. My god vilken soffhörna det blev. Best light sätter verkligen pricken över i et..

Vila nu och va rädd om dig o magen!

Störstaste kramen till dig..

(jag håller på och ändrar i min soffa, kanske fjärilskudden får flytta på sig :) nu gav du mig ork genom din underbara inspirration att få till det siata i min soffa. Just nu ligger en inuit från by nord..

Kram igen

Room of karma sa...

Supersnyggt!!!!!!!!!!!! Helt i min smak. Och det är hela din blogg:)!

kram CC

The House sa...

Jättefin blogg, det är första gången jag är in men absolut inte sista :-)/Frida

millandante sa...

Åh hoppas du mår bättre nu...!!

Jisses så fint du har det!!!!! Så inspirerande och snyggt!! Har jag sagt det förr???;)

Underbart med ranunklar...

Fortsätt krya på dig nu.
Kram

Lisette sa...

Nydelig blogg her....kommer snart igjen! Har lagt meg som følger av bloggen din...SES innom hos meg neste gang? Lisette

Vardaxlyx sa...

Helt UNDERBAR blogg du har! Massa fina bilder och älskar din kreativitet!
Kramkram

Josefine sa...

Hittade precis hit från Stil inredning & inspiration som tipsade om din blogg. Och vilken blogg! Massor fin inspiration så här kommer jag att titta in många gånger till!/Josefine

Fröken Piff sa...

Hej! Jag hittade också precis:) Vilken mysig blogg du har, jättefin inspiration! Jag kommer definitivt tillbaka:)

/Charlotte

Emelie sa...

Grym blogg!Jag bara måste få tag på den beiga kudde du har i soffan!!! Var kommer den ifrån och var kan jag köpa den eller en liknande???? KRAMAR