måndag 19 december 2011

4 Advent





Redan 4 advent och min tid räcker inte till! Var inne i stan förut och jösses amalia vad folk. Inte helt lätt att springa runt med en stor mage heller, inte så smidig längre ;) snubblar och försöker vanka fram.

Hann inte med något granköp heller, får se om det blir imorgon! Ska bli mysigt att klä granen och lägga några små klappar under.

Imorse låg ett tunt litet pudertäcke av snö utanför fönstret, mysigt. Alldeles lagom med snö och höjde julstämningen något. Har inte känt av så mycket av julkänslan detta år men den kanske dyker upp när granen ska kläs.

Hoppas ni har haft en härlig 4 advent fina!

Massa Kramar!





4 kommentarer:

Tina sa...

Jag har inte sett en snöflinga, glad är jag för det..

KRAM

Linda - Harmony Home sa...

Vilka fina arrangemang du har gjort!

Jag håller tummarna för att vi får lite snö till jul, det blir så mycket mer stämningsfullt då.

Kram /Linda

Tina sa...

Vill bara önskar dig God Jul!

Tomtekram från mig/Tina

mariaemb. sa...

Hej fina du, villa bara titta in och önska dig en riktigt god jul!

Kram Maria