söndag 17 juni 2012

Stjärnhimmel





Trött, jag? Nää det tror jag inte ;) I morse var det inte min lilla bebis som höll mig vaken utan vår härliga 75+ granne som bor här jämte oss med hörapparat som tycker att det är lagom att vrida på volymen på tvn till max ungefär vid 06.10. Uppskattad på en söndag, nope! 

Sitter här vid köksbordet och redigerar lite bilder. På bordet framför mig ligger sommarsjalen från berömda Beck Söndergaard som tusen andra redan visat ja :) Sjalen matchar jag med två av mina smycken som jag skrev om, sommrigt sommrigt! Jag är inte egentligen så mycket för färg men på sommaren tycker jag det är fint och nu är det så mycket neonigt att jag bara inte kunnat låta bli att ha små detajer som sjalar, armband osv att matcha med.






Nu ska jag sätta mig och fixa lite bilder som ska upp på tradera, har nämligen hunnit rensa lite i garderoben med. Inte illa va :)

Ha en jättefin söndag mina vänner!

Massa Kärlek!

Love Linda

1 kommentar:

Erika sa...

Vad heter du på tradera? :)