söndag 15 maj 2011

Kitty Cat


Här är mitt lilla hjärta! Hon gör mig alltid glad och är en riktig liten sötnos :) Slänger in två bilder som är tagna för ca 1 år sen på väg på midsommarfirande!

Vad synd att inte Saade vann men det är ju inte helt fel att komma 3:a heller :) Har hunnit med att baka en härlig drömrulltårta till pappa som fyller år imorgon under showen. Annars har jag hunnit med en hel del idag, bla provsminkat min vän som ska gifta sig om 2 veckor, spännande och jättekul att det är jag som får sminka henne :)

3 kommentarer:

Lotta ♥ ohlovely.se sa...

Vilken vacker katt! Påminner mig om min älskade katt Snuttan som inte finns hos oss mer. Väldigt likt!

Vad kul att få sminka sin vän på bröllopet, det är ju verkligen ett hedersuppdrag! :)

Ha en fin söndag!
Kram från Lotta

Tina sa...

Så skönt att du verkar piggare!
Jag tycker att det är roligare att sminka andra än mig själv, tar du kanske en bild på din vän senare och visar?

Kram!

millandante sa...

Så fin och visst är det mysigt med en så gosig vän!:) Söt du själv är!!

Trevlig söndag!
Kram