torsdag 12 maj 2011

White as snow



Här är min senaste mobil- en vit iphone 4. Som jag har väntat på den vita, har haft en riktigt skruttig mobil som knappt gick att prata i så denna känns sååå fin! Som skyddande skal har jag inhandlat ett från Marc Jacobs och påsen den ligger i kommer från Indiska Jade Jaggers kollektion.


Är fortfarande sjuk, bihållsinflammation-segt! Men imorgon ska jag försöka ta mig till jobbet. Har försökt proppa i mig massa c-vitamin i form av grape som ovan eller apelsin, lime osv.

Hoppas det fina vädret kommer tillbaka till helgen :)

Ha en härlig kväll!

Kramar


4 kommentarer:

Kviddevitt sa...

Hmmm, önskar också att min i-phone vore vit....

Så Vitt Jag Vet sa...

Oj det finns nu då vita I-phones.. När jag köpte min frågade jag om det kommer vit.. Fick inget svar.. Förövrigt är jag urförtjust i min telefon.. Kan inte fatta hur jag har klarat mej med andra telefoner...
Ha det bra!
Kraam
Sanne

Elina sa...

snyggt med en vit! och fint skydd, förstår att du är nöjd :-)

Elina

Jenna sa...

Ah, jag skulle ocksa vilja ha fodralet fran jade Jagger. Jattefint :)