lördag 4 juni 2011

Bröllop och flätor!


Här kommer lite bilder från bröllopet! Tyvärr hann jag inte ta så fina bilder då jag var super stressad innan jag skulle iväg. Rafsade ihop flätorna på nolltid och fick springa iväg halvt påklädd! Men jag tycker dem blev rätt bra ändå :)


Klänningen kommer från Malene Birger, älskar den!!


Lokalen var helt underbart vacker! I taket hängde dessa ljuskronor och med regnet som smattrade mot de gamla fönstrerna var det magiskt.


Vilken vacker brud :) Buketten var i svagt rosa med vita och rosa pioner och rosor!


Vilken värme vi har!! Helt galet varmt :) Har fixat i trädgården idag med. Imorgon ska vi fixa ännu mer, då kommer skärmvägg och utbyggnad igång samt bygga pall som ska agera soffa!

Hoppas ni har en härlig Lördag!



4 kommentarer:

Tina sa...

Linda, du är supersnygg på bilderna!
Jihaaa så jäkla snyggt!
Mina falkögon fick syn på ljuskronan också, vet du var den kommer ifrån??
Tack för fina bilder min kära bloggvän, det var riktigt kul att få se dem!

Stor kram!

Kviddevitt sa...

Vackert! Flätorna, klänningen och du! Bruden likaså och lokalen. Vackert helt enkelt...

Kram.

Jennifer sa...

Gud vad fin du är!!! Gillade flätorna jättemkt och klänningen var sjukt snygg. Nu vill jag ha längre hår så jag kan se ut som du :).
Tack för inspirationen!
Kram/ Jennifer Lycka till med garden

Cherry Blossom Blog sa...

sååå fin du var! elsker kjolen din, og flettene!!!
ha en fin dag, søte du! klem