måndag 6 juni 2011

Sommartider hej hej...

Vilka underbara dagar vi har haft! Har dock haft full rulle vilket iof har varit jättekul då vi hunnit bygga ut altanen lite samt byggt låd/soffan som stått på schemat ett långt tag nu :) Tycker den blev superbra! Ska fixa en på andra sidan med och sen måste den målas, vit eller svart?? hmm får se vad det blir :)

Älskade ljusslinga från Granit är en klar favorit på kvällarna!


Sandaler från Ash som jag levt i dem sista dagarna, en klar favorit i garderoben :)
Idag har jag bara legat och slappat på altanen! Sååå skönt :) Hoppas att ni har haft en lika härlig nationaldag!

Nu ska vi styra upp en broccolipaj, ha en mysig kväll!

Kramar!



7 kommentarer:

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

Men så snyggt!
Vi ska oxå bygga ngt liknande, praktiskt och snyggt.

Kan du inte drivedsbetsa det?

Kram
Vad skoj att du köpt armband, de e ju så snygga.

I veckan kommer det armband i silver samt stora snygga ringar med samma stenar!

Kram på dig

Tina sa...

Men så snyggt och nu ser jag din gardin. Jag har en likadan box fast något längre som bänk uppe vid poolen. Mycket praktisk att sitta, ligga eller bara fixa till lite snyggt med lyktor osv.
Det blev väldigt läckert med alla kuddar..

Kramen och ha en skön kväll!

Elina sa...

jätte fint! Måla den vit tycker jag :-)

Ha en fin Kväll!
Elina

millandante sa...

Oh så snyggt!! Du kan då verkligen konsten att få till det! Och tack för tipset om ljusslingan, precis en sådan jag letat efter!!! Nu hoppas jag att den inte är alltför dyr...:o

Så fin du var på bröllopet!!

KRAM

IngerJohanna sa...

Vad fint! Här kommer ni nog trivas väldigt bra i sommar!
Allt gott!

Sofia sa...

Många fina saker på er altan!

Rebeccas DIY sa...

Oj, vilken härlig uteplats, otroligt inspirerande!
Ha en skön helg!