tisdag 7 juni 2011

Day Home ;)


Bilder: NILS MOGENSEN SVALEBØG

Måste visa er lite bilder från Keld Mikkelsen och hans fru Marianne Brandi underbara hem! Fantastiskt vackert hus i vitt och svart. Riktigt snyggt när man bryter av den bohemiska rockiga mot det nordiska inslagen!







Bilder: NILS MOGENSEN SVALEBØG

Idag har jag haft världens huvudvärk och yrsel, så nu ligger jag utmattad i sängen och det är sååå kvavt här inne! Det har regnat lite till och från, kändes rätt välbehövligt i denna hetta :)

Hoppas ni haft en bra tisdag!

Kramar


7 kommentarer:

Elina sa...

Där skulle det inte vara fel att bo! :-)

MITT VITA HUS sa...

Riktigt fabliving;)

Fin kväll vännen!

KRAM

Att vara någons fru sa...

uuuuuuj.... Vackert så man blir bedövad!

jenny ~ house of jenny sa...

Gud vilket hus! HElt underbart!

Hoppas du får en fin onsdag!

Puss!

Tina sa...

Jag får bara en massa griller i huvudet när du visar så snygga bilder..he he.

kram!

Barn & Inredning sa...

Vilket hem...ojoj.
Måste ju också nämna att din ute plats var så himla fiiiin.
Dina sandaler från Ash...skit grymma!! Vart hittar jag dessa???
En fråga till dina kuddar du har på lådbänken...var kommer de från??
Många frågor på en gång ;)
Ha en skön kväll,och krya på dig.
Det är säkert varmen & det kvava som gör det.
Kram Malin

BelovedbyLinda sa...

Tack snälla Malin :)) Det är bara att fråga på :) Sandalerna såg jag på Butiken Höganäs på Magasin 36 och blev totalt förälskad men jag beställde dem sen via deras webbshop! Dem 3 svart/vit randiga kuddarna har min kära mor sytt resten är från Day Home :)

KRAMAR Linda